Pages

Tuesday, March 21, 2017

Devina's Domme of the Day March 21


2 comments:

  1. ...come mi chiamavi da ragazzina...secca...smilza...brutta...!!?? ed ora che siamo cresciuti come mi devi chiamare tesoro di una cagnetta...!!?? ...ti devo chiamare mia regina mia padrona mia sovrana...!! ecco brava cagnetta ma prima che io ti vesta da femminuccia e ti apra il culo con i miei grandi vibratori tu baciami e leccami i piedini...bene così anche tra le dita...brava cagnetta obbediente...lecca a fondo con tanta saliva !! baci baci baci

    ReplyDelete
  2. please allow me to begin by saying Davina Cox just be who you are don't let nobody knock you!
    as for myself slave caged craves to trade places with him, permanently locked in chastity, constantly penetrated with a nine inch dildo, naked and ready to worship and serve upon command. anytime, anyplace or anywhere no matter how humiliating. slave must accept that absolute frustration and humiliation are simply part of slave caged's life now.

    ReplyDelete